سایتی وان

وبلاگ آموزش مدیریت سایت و بهینه سازی سایت

سایتی وان

وبلاگ آموزش مدیریت سایت و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

آیا به نظر می رسد سرعت تغییر تکنیک های جستجوگرها (و اثربخشی آنها) روی یک شیب ثابت است؟

اگر چنین است ، شما تنها نیستید. Google تمام وقت هوشمندتر و قدرتمندتر می شود - نه تنها در تجزیه و تحلیل و درک صفحات وب ، بلکه همچنین در میزان موثر نگه داشتن افراد در چارچوب خود.

چرا؟ هرچه بهتر Google بتواند به سeriesالات درون SERP پاسخ دهد یا کاربران را به جای لیست های ارگانیک به سمت تبلیغات سوق دهد ، درآمد بیشتری کسب می کند.

متأسفانه ، این کار برای ما که به ترافیک جستجوی ارگانیک Google به عنوان یک حلقه زندگی اعتماد می کنیم ، کار را بسیار دشوارتر می کند. SERP ها در حال تغییر هستند (و برای بیشتر ما ، نه برای بهتر شدن). این 16 ویژگی اصلی است که در SERP های Google وجود دارد:

16 main Google SERP features

 

آنها چگونه تغییر می کنند؟ توسط:

تبلیغات مبدل
برجسته سازی پانلهای دانش و استفاده مکرر از آنها
نمایش بسته های تصویری و ویدئویی
این موارد باعث پایین آمدن لیست های ارگانیک در SERP ها می شود ، در نتیجه کلیک های ارگانیک کمتری ایجاد می شود و (به راحتی برای Google) نیاز بیشتری به خرده فروشان آنلاین برای سرمایه گذاری در لیست های پولی افزایش می یابد.

بنابراین بازاریابان چه کاری انجام می دهند؟ ما بیشتر کار می کنیم صفحات بهتر و وب سایت های سریعتر ایجاد کنید. و بیش از هر زمان دیگری بر پیشی گرفتن از رقبای خود تمرکز کنیم.

در این پست ، ما بهترین روشهای جستجوگرها برای سال 2021 را برای کمک به شما در حفظ و افزایش حضور جستجوی ارگانیک - که شامل هر دو روش اصلی و پیشرفته SEO است ، تجزیه کرده ایم.

ابتدا عملکرد وب سایت خود را در جستجو آزمایش کنید
قبل از اینکه به جزئیات بهبود عملکرد سایت شما در جستجو بپردازیم ، بیایید کمی وقت بگذاریم تا رتبه بندی صفحه فعلی شما را در نتایج جستجو آزمایش کنیم. به بخش Keyword Rank Checker بروید ، ابزاری که می توانید برای تعیین رتبه بندی صفحه خود بر اساس جستجوی کلید واژه استفاده کنید:

keyword rank checker

ناگفته نماند که هدف شما این است که وب سایت خود را به بالای این لیست برسانید. رتبه بالاتر برابر با ترافیک ارگانیک بیشتر است و باید ROI کلی استراتژی SEO شما را افزایش دهد.

به نظر می رسد رویا ، درست است؟ اما اگر از بررسی رتبه بندی کلمات کلیدی که اخیراً انجام داده اید دلسرد شده اید ، وحشت نکنید. در اینجا 10 روش SEO آورده شده است که به سایت شما کمک می کند تا در سال 2021 بر SERP غلبه کند.

10 روش موثر SEO برای ایجاد ترافیک ارگانیک
1) تجربه کاربر را در کل سایت خود بهبود ببخشید
بیایید با توضیح مختصری درباره هدف Google به عنوان موتور جستجو ، کارها را شروع کنیم.

دقیقاً مانند هر موتور جستجو ، هدف آنها یافتن بهترین نتایج ممکن برای جستجوی هر کاربر است. در صورت عدم موفقیت در این قسمت ، کاربران کمتر از موتور جستجو دوباره استفاده می کنند. همانطور که گفته شد ، Google این کار را بسیار خوب انجام می دهد ، به همین دلیل آنها بزرگترین موتور جستجو در جهان هستند - تا حد زیادی!

StatCounter-search_engine-ww-monthly

هنگامی که سایت خود را برای سئو بهینه می کنید ، باید به آن تمایل دائمی برای نشان دادن بهترین نتیجه فکر کنید. چرا؟ پاسخ ساده است: رتبه بندی سایت های کم کیفیت کمتر است. و Google در تعیین کیفیت سایت بهتر می شود.

اگر وب سایت شما غیرقابل اعتماد ، قدیمی ، آماتوری یا بارگیری کند به نظر می رسد ، کاربران بالقوه احتمالاً دوباره به SERP باز می گردند و بر روی نتیجه دیگری کلیک می کنند. شما یک کاربر و یک تبدیل بالقوه را از دست داده اید و نرخ جستجوی صفحات تحت تأثیر شما افزایش می یابد.

اگرچه گوگل رسماً آن را اعلام نکرده است ، اما شواهدی وجود دارد که نشان می دهد غول موتور جستجو به سایت هایی که نرخ پرش کمی دارند با رتبه بندی بهتر پاداش می دهد:

استدلال Google این است که اگر کاربری زمان بیشتری را در سایتی بگذراند ، احتمالاً به این دلیل است که آن را مفید می دانند. و از آنجا که گوگل فقط می خواهد بهترین نتایج ممکن را به کاربران خود ارائه دهد ، سایت ها را با درگیری شدید در صفحات نتایج موتور جستجو روبرو خواهد کرد.

یک کلمه در مورد اینکه واقعاً "گزاف گویی" در سئو چیست
"گزاف گویی" زمانی اتفاق می افتد که کاربر در صفحه ای قرار می گیرد و سپس بدون هیچ تعامل دیگری خارج می شود. زمان صرف شده در صفحه بی ربط است - آنچه مهم است این است که کاربر با مراجعه به آن صفحه و فقط آن صفحه ، یک تعامل واحد در سایت شما انجام داده است.

این بدان معناست که نرخ پرش بالا لزوماً چیز بدی نیست ، به همین دلیل است که احتمالاً به عنوان بخشی رسمی از الگوریتم Google اعلام نشده است - به طور جداگانه این یک شاخص غیر قابل اعتماد است. به عنوان مثال ، اگر کاربری در جستجوی پاسخ س questionال خاصی در سایت شما قرار بگیرد و سپس به دلیل اینکه آنچه را که برایش خواسته اند بدست آورده باشد ، آنجا را ترک کند و این امر خوبی است. و آنچه برای کاربر خوب است ، برای Google خوب است.

بنابراین چگونه می توانید تجربه کاربری را که بازدیدکنندگان از وب سایت شما دارند بهبود ببخشید؟

در اینجا 5 تکنیک بهبود سئو وجود دارد که می توانید برای افزایش تجربه کاربر و تقویت محتوای موجود در موتورهای جستجو استفاده کنید:

الف) خواندن پست های خود را آسان کنید
تا به حال عبارت "قالب بندی محتوای وب" را شنیده اید؟ برای اینکه شانس افزایش رتبه های ارگانیک شما را داشته باشیم ، باید آن را یک گام جلوتر برداریم و محتوا را برای قابلیت خوانایی بهینه کنیم.

بنابراین چگونه پست های خود را برای خوانایی بهینه می کنید؟ نکات قالب بندی زیر می تواند به افزایش خوانایی محتوای شما کمک کند:

نوشتن محتوای با کیفیت: اول از همه ، اگر نوشتن شما در حد مطلوبی نیست ، وقت خود را با نگرانی در مورد هر یک از نکات زیر تلف می کنید. قالب بندی مهم است ، اما ایده های عالی ، تحویل جذاب و دستور زبان و هجی بدون خطا نیز اهمیت دارد.
پاراگراف های کوتاه تر: به طور کلی ، هر پاراگراف را به 3-4 جمله محدود کنید. در صورت لزوم می توانید از پاراگرافهای یک جمله ای استفاده کنید ، اما آنها را کم استفاده کنید در غیر این صورت پست شما مانند لیست مواد غذایی به نظر می رسد. پاراگراف گروهی از جملات مرتبط است که از یک ایده اصلی پشتیبانی می کند ، بنابراین اگر یک پاراگراف را تقسیم کنید ، ایده شما می تواند چندپاره شود و نقطه نظر شما از بین برود.
طول جمله های مخلوط: به سختی می توان جملات طولانی را در رایانه یا دستگاه تلفن همراه دنبال کرد ، اما وقتی کم استفاده می شود می تواند خوب عمل کند - مخصوصاً وقتی با جملات کوتاهتر مخلوط شود. در اینجا یک مثال خارق العاده از چگونگی تنوع ساختار جملات برای خوانایی مطلوب آورده شده است:
قالب بندی جمله و پاراگراف
عنوان های فرعی: آیا می دانید یک فرد متوسط ​​فقط 37 ثانیه وقت صرف خواندن یک قطعه از محتوای آنلاین می کند؟ شما می توانید با درج عنوان های فرعی که به خوانندگان در اسکن مطالب کمک می کند و به سرعت درک بهتری از آنچه در مورد مقاله است ، به طور قابل توجهی افزایش دهید اما مطمئن شوید که هدرهای شما واقعاً آموزنده هستند.
Bullet Point: وقتی داده های زیادی دارید - آمار ، حقایق ، ایده ها ، مثال ها - بسته بندی شده در یک پاراگراف ، خواندن آن را آسان تر می کنید وقتی آنها را با نقاط گلوله لیست می کنید (مانند این قسمت!). قانون کلی این است که اگر سه مورد یا بیشتر را فهرست کرده اید ، از نقاط گلوله استفاده کنید.
فضای سفید: نوشتار زیاد می تواند بازدید کنندگان را تحت فشار قرار دهد (و احتمالاً نرخ پرش شما را افزایش می دهد). با شکستن بخشهای بزرگی از متن با رسانههای مربوطه و پشتیبانی کننده ، از جمله عکسها ، فیلمها و نمودارها (علاوه بر نقاط گلوله و عنوان های فرعی) ، از این کار جلوگیری کنید.
تصاویر / عکسهای صفحه: در مورد تصاویر ، بیشتر مقالات باید دارای چندین تصویر یا عکس از صفحه برای نشان دادن نقاط یا اعداد یا مراحل مورد بحث شما باشند. هرچه ایده پیچیده تر باشد ، تصاویر بیشتری باید در آن قرار دهید. (از کل پست وبلاگ بدون هیچگونه تصویری استفاده کنید. دلهره آور است ، درست است؟)

ب) برای حفظ جریان از تیپ های سطل استفاده کنید
در اصل ، "تیپ سطل" زنجیره ای از افراد بود که سطل آب را از شخصی به شخص دیگر برای خاموش کردن آتش منتقل می کردند. اکنون این یک روش نوشتن متن است که برای جلب توجه خواننده و حفظ آن طراحی شده است.

چگونه معنی از زنجیره ای از مردم که آتش را خاموش می کنند به یک تاکتیک نوشتن متن تبدیل می شود؟

در نوشتن ، تیپ سطل مجموعه ای از کلمات است که برای حفظ جریان ، یک ایده را به ایده دیگر می زند. و وقتی جریان را حفظ می کنید ، علاقه خواننده خود را حفظ می کنید. غالباً این عبارت پل زدن را یک کولون دنبال می کند.

در اینجا چند نمونه مختلف از تیپ های سطلی آورده شده است:

تیپ های سطل عمومی:

آیا توجه شما را دارم؟
برای یک دقیقه به آن فکر کن…
من این احساس را می دانم:
خوب ، من می دانم که شما چه فکر می کنید:
تیپ های سطلی مقدماتی:

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه…؟
آیا تا به حال خود را پیدا کرده اید ...؟
تصور کنید که چگونه خواهد بود:
آیا تعجب کرده اید که چرا ...؟
تیپ های سطل بدن محتوا:

بیا شروع کنیم:
بیایید کمی عمیق تر کنیم:
بگذار توضیح بدهم:
بگذارید به شما نشان دهم چگونه:
تیپ های سطل نتیجه گیری:

به اختصار:
بیایید یادآوری کنیم:
به طور خلاصه:
اما حرف مرا قبول نکنید:

  • ۰۰/۰۳/۳۰
  • سایتی وان سایتی وان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی